بازگشت آرتورو ویدال به شیلی و کولو کولو پس از 17 سال

طرفداری | آرتورو ویدال 36 ساله پس از اتمام قراردادش با اتلتیکو پارانائنزه برزیل تاکنون به هیچ تیم دیگری نپیوسته بود و به عنوان بازیکن آزاد در دسترس باشگاه‌های علاقه‌مند قرار داشت که این شرایط باعث شد تا مقدمات بازگشت او به باشگاهی که از آنجا مسیرش را شروع کرد، فراهم شود.

آرتورو ویدال به‌طور رسمی پس از 17 سال حضور در فوتبال اروپا و حضوری کوتاه در برزیل، پس از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز معاینات پزشکی، به کولو کولو شیلی برگشته است. طبق گزارش‌های رسانه‌های شیلی، این بازیکن قراردادی یک ساله با کولو کولو امضا کرده و درآمد 100,000 دلاری در ماه خواهد داشت.

گفتنی است ویدال کار خود در رده‌های پایه این باشگاه شروع کرد و در سال 2006 موفق شده به تیم اصلی کولو کولو راه یابد و پس از کسب سه عنوان قهرمانی، در سال 2007 به بایرلورکوزن پیوست. ویدال در ادامه راه خود تجربه بازی در باشگاه‌های یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، اینتر، فلامینگو و اتلتیکو پارانائنزه را به دست آورد و در نهایت نیز به ابتدای مسیر خود برگشت.
پوستر رسمی باشگاه کولو کولو شیلی برای بازگشت آرتورو ویدال

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.