اهدای پاداش یک میلیون یورویی به تیم ملی گینه استوایی پس از پیروزی بزرگ مقابل ساحل عاج

طرفداری | روز گذشته گینه استوایی با کسب یک پیروزی بزرگ و البته پر گل 4-0 مقابل ساحل عاج، موفق شد به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعدی جام ملت‌های آفریقا راه یابد. بردی که گویا برای اهالی این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.

حال رسانه‌های آفریقایی گزارش داده‌اند تئودور اوبیانگ انگوما رئیس جمهور گینه استوایی در مجموع مبلغ 1 میلیون یورو به بازیکنان و کادر مربیگیری تیم ملی این کشور پاداش پرداخت کرده است و همچنین او امروز را برای کل مردم کشور مرخصی با حقوق در نظر بگیرد که بتوانند به جشن و پایکوبی برای این پیروزی بزرگ تیم ملی‌شان بپردازند.

گفتنی است بهترین عملکرد گینه استوایی در جام ملت‌های آفریفا مربوط به سال 2015 می‌شود که در مرحله نیمه نهایی مقابل غنا حذف شدند و در دیدار رده‌بندی نیز در ضربات پنالتی مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو شکست خوردند تا مقام چهارم این مسابقات را کسب کنند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.