واکنش شجاع خلیل‌زاده به پاسخ کوبنده ایران به طعنه اماراتی‌ها/ به بیرانوند و سردار آزمون تبریک می‌گویم!

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: به مردم عزیز ایران این برد را تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در مراحل بعدی نتایج بهتری بگیریم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: فشار همیشه است و توقع از ما همیشه زیاد است. ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و فوتبال همین است. جام ملت‌های قبلی کسی انتظار نداشت که قطر قهرمان شود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

مدافع تیم ملی کشورمان اظهار کرد: فوتبال پیشرفت کرده و شما ژاپن و کره جنوبی را ببینید، قطر و عربستان همه تیم‌ها خوب شدند. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و ما اگر می‌خواهیم قهرمان بشویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود نیز اظهار کرد: کاملِ کامل خوب نشدم ولی شرایط مثبتی دارم.

خلیل‌زاده در واکنش به اینکه بازیکنان جواب کری‌های اماراتی‌ها را خوب دادند، اظهار کرد: ما در فضای مجازی تصاویر آنها را دیدیم. اینجور کری‌ها درست نیست و خداراشکر توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم. همین جا نیز یک تبریک به بیرانوند می‌گویم که به نظرم بیشترین کلین شیت‌های دروازه‌بان ایران را کسب کرده!. ما این برد را مدیون بیرانوند هستیم و یک تبریک به سردار آزمون که دومین گلزن برتر تیم ملی است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان تورنمنت‌های زیادی در کنار هم بودند و با تجربه هستند. امیدوارم این تجربه کمک کند که بتوانیم قهرمان بشویم. هدف ما قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: عکس| بیرانوند به درجه استادی رسید/ واکنش جالب صفحه رسمی جام ملت‌ها به تکرار یک اتفاق!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.