افزایش شک و تردیدها نسبت به توماس توخل در بایرن مونیخ؛ اولی هونس حامی مربی

طرفداری | شکست مقابل لایپزیش در فینال سوپرکاپ، حذف از دی‌اف‌بی پوکال مقابل تیم دسته سومی زاربروکن، شکست بد موقع مقابل وردربرمن و ایجاد فاصله هفت امتیازی با بایرلورکوزن در کنار نمایش‌های خسته‌کننده درون زمین، همه باعث شده‌اند تا توماس توخل بابت عملکردش در بایرن مونیخ مدام مورد انتقاد قرار بگیرد و اکنون نیز تحت فشار زیادی قرار داشته باشد.

«ما برای 70 دقیقه یک فوتبال خسته‌کننده بازی کردیم و ذهنیت لازم را نشان ندادیم». این‌ها اظهارات یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ پس از بازی مقابل وردربرمن هسستند و به گزارش بیلد؛ این صحبت‌های هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که تردیدها درباره توماس توخل و عملکردش به عنوان سرمربی در بایرن مونیخ در حال افزایش است. اولی هونس نیز هر چند از همان ابتدا به عنوان یکی از حامیان و طرفداران بزرگ توخل شناخته می‌شد اما رئیس افتخاری باواریایی‌ها نیز تردیدهایی درباره شرایط فعلی‌شان دارد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل برای حفظ شغلش باید بجنگد! / کیوسک

توماس توخل دلتنگ لیگ برتر؛ منچستریونایتد مقصد بعدی سرمربی آلمانی؟

با این حال هونس انتظار دارد ثبات بیش‌تری در باشگاه و روی نیمکت داشته باشند و نمی‌خواهد مدام افراد حاضر در این پست، تغییر کنند و نیمکت بایرن تبدیل به یک صندلی اخراج مربیان تبدیل شود. پس از جدایی پپ گواردویلا، هیچ یک از مربی‌ها بیش از 18 ماه در مونیخ دوام نیاورده‌اند. کارلو آنچلوتی، ویلی سانیول (مربی موقت)، یوپ هاینکس، نیکو کواچ، هانسی فلیک و یولیان ناگلزمان، هیچ یک از این قائده مستثنی نیستند. بنابراین اگر امکانش وجود داشته باشد، ترجیح هونس این است که توخل تا پایان قراردادش در مونیخ بماند.

با این وجود توخل باید شرایط فعلی را تغییر دهد و از این بحران عبور کند. سران باشگاه انتظار دارند که تیم فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد و هرچه زودتر شروع به نتیجه‌گیری کند. تغییراتی که باید انجام شود تا کاسه صبر هونس لبریز نشود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.