نظر جان سینا درباره احتمال حضورش در رسلمنیا 40

دارنده 16 عنوان قهرمانی جهان در رسلمنیای سال گذشته، آستین تیوری قهرمان وقت عنوان ایالات متحده را برای یک مسابقه به چالش کشید، اما نتیجه این دیدار باب میل هواداران سینا نبود. او به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که می خواهد به زودی از دنیای کشتی کچ خداحافظی کند و این صحبت او گمانه زنی هایی را در بین هواداران از احتمال آمدنش در رسلمنیا 40 به وجود آورده است.

طرفداری | جان سینا در پاسخ به سوالی درباره رسلمنیا پیش رو در مصاحبه با برنامه Entertainment Tonight گفت:

مطمئن نیستم که آن آخر هفته را بیکار هستم یا خیر. اما در آخر هفته‌ها پروژه‌های سینمایی فیلم برداری ندارند. وقتی بگویم کارم با WWE تمام شده اگر چه یک ضرب المثلی وجود دارد که می گوید هرگز نگویید هرگز و افراد زیادی پس از اعلام بازنشستگی دوباره به رینگ برگشتند، اما من با خودم صادق خواهم بود. همچنین در حال حاضر نسل جدیدی از کشتی گیران فوق العاده وجود دارند و زمانش رسیده که آن شور و هیجان را به جوانانی که هر روز می توانند آنجا باشند منتقل کنیم.

جان سینا طی 23 سال گذشته حداقل یک مسابقه در هر سال برای WWE برگزار کرده است. آخرین بازی او در کرون جول 2023 بود، جایی که مقابل سولو سیکوا تن به شکست داد.

جان سینا در ادامه مصاحبه خود اعلام کرد که تاکنون هیچ سالی را بدون حضور در WWE سپری نکرده و تا زمانی که بتواند می خواهد این روال را ادامه دهد.

هرگز سالی را از دست ندادم و تا زمانی که توانایی داشته باشم، نمی خواهم این اتفاق بیفتد.

با توجه به این صحبت احتمال حضور جان سینا در رسلمنیا امسال نیز وجود خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.