کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این سمت و آن سمت جدول نباید فرقی داشته باشد تیمی که مدعی قهرمانی در آسیاست باید همه بازی را ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

تیم ملی مقابل امارات خیلی بهتر از دیدار با هنگ‌کنگ بود، اما اشکالاتی وجود داشت که باید برای مسابقه بعدی مرتفع شود. مخصوصاً بازگشت به عقب بازیکنان برای دفاع کردن ضعیف است که اگر در بازی‌ مقابل تیم‌های سرعتی ایرادات اصلاح نشود، به مشکل خواهند خورد. باید مشکلات تاکتیکی تیم ملی کمتر شود تا برابر تیم‌های قدرتمند‌تر از امارات نتیجه بهتری بگیرند.

وی در مورد کیفیت پایین خط هافبک تیم ملی افزود:

خط هافبک تیم ملی هم اشکالاتی دارد و برای انجام کار‌های دفاعی خیلی دیر به عقب برمی‌گردند تا به خط دفاع کمک کنند. البته خط هافبک باید به دفاع کمک کند و به دفاع حمله اضافه شوند.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد:

اگر تیمی گل دریافت می‌کند نباید فقط دفاع را مقصر بدانیم و در گلی که تیم ملی از امارات خورد، توپ از ۱۸ قدم حریف به پشت محوطه جریمه تیم ملی ایران رسید و بازیکنان میانی هیچ کاری نتوانستند بکنند.

کارشناس فوتبال در مورد قدرت بالای خط حمله تیم ملی گفت:

دو گلی که طارمی در بازی امارات به ثمر رساند، توانمندی و تکنیک انفرادی آزمون و طارمی بود. باید خط هافبک بیشتر فعالیت کند و در حمله و دفاع حضور پررنگی داشته باشد.

درخشان درباره دیدار با سوریه در مرحله یک هشتم یادآور شد:

بازی سختی برای تیم ملی است و از این مرحله به بعد، بازی‌های راحتی نخواهیم داشت. چون لحظه به لحظه کار سخت می‌شود و کادر فنی سایر تیم‌ها تیم ملی فوتبال ایران را آنالیز می‌کنند و برای گل زدن به تیم ملی راهکار پیدا می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این سمت و آن سمت جدول نباید فرقی داشته باشد. تیمی که مدعی قهرمانی در آسیاست باید همه بازی را ببرد. البته کار برای قهرمانی سخت است و نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی گروهی، تیم‌های بزرگی را شکست نداد و برابر تیم‌های درجه دو و سه آسیا پیروز شد.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.