واکنش مجری‌های صداوسیما به کری ایرانی اسمع اماراتی‌ها +فیلم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی‌اش در گروه سوم جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی دور حذفی شود، مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ روی پاس‌های سردار آزمون، گل‌های برتری ایران را به ثمر رساند و پس از به ثمر رسیدن گل، با شادی گل خودرا به شکل گریه کردن به نمایش گذاشت تا پاسخ کری هواداران اماراتی را بدهد.

در روز قبل از بازی هواداران اماراتی با شعار ایرانی اسمع (ایرانی گریه کن) برای تیم ملی ایران کری غیر حرفه‌ای و غیر فوتبالی را خوانند، که با واکنش‌های بسیاری توسط ایرانی‌ها روبرو شد، در همین راستا در جدید‌ترین واکنش‌ها جواد خیابانی مجری شبکه ورزش گفت: خربزه که بخوری باید پای لرزش بشینی.

وی ادامه داد: هیچوفت یک ایرانی را تحدید نکن!


var player = videojs(‘player_793297_2189594’,{ techOrder: [ “html5” , “flash”],poster:”,width:400,height:300});

videojs.addLanguage(‘en’, {“No compatible source was found for this media.”: “مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد.”});
player.one(‘play’, (function(){
$.post(‘/fa/ajax/news/video/2189594’,{},function (data) {});
}));

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمدرضا احمدی گزارشگر بازی پس از اولین گل ایران به امارات گفت: تا صبح اماراتی‌ها می‌گفتند ایرانی اسمع الان ما هستیم که می‌گیم اماراتی اسمع، گوش کن امارات طارمی دروازه تورو باز می‌کنه

شبکه سلامت سیما با تبریک برد تیم ملی به کری اماراتی‌ها واکنش نشان داد و گفت: اشک آن‌هایی که میخواستند اشک مارا ببینند را دیدیدم، هر ایرانی در هر جایی با ذکر یا علی مدد حرفش را در میدان میزند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.