بهترین بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل 24-2023 از نگاه سوفا اسکور

طرفداری | کیلیان ام باپه بهترین نمرات را در مجموع از سایت سوفا اسکور در بین تمامی بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی به خود اختصاص داده است.

سایت سوفا اسکور یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. سوفا اسکور اقدام به انتشار لیست بازیکنانی کرده که بیشترین نمرات را از این سایت معتبر گرفته‌اند. کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن با نمره 8.15 تا به اینجای فصل، بهترین بازیکن پنج لیگ معتبر اروپایی است. جود بلینگام، ستاره انگلیسی باشگاه رئال مادرید در رقابت با ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی و با نمره 8.11 در جایگاه دوم قرار گرفته و هری کین با نمره 8.01 هم در رده سوم ایستاده است.

جود بلینگام از رئال مادرید، تنها نماینده لالیگا در بین 10 بازیکن برتر فصل از نگاه سوفا اسکور است و بایرن مونیخ با دو بازیکن، بیشترین نماینده را در این بین به خود اختصاص داده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.