دیوید اورنستین: انتظار می‌رود آلفونسو دیویس قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند

طرفداری | در زمان حضور حسن صالح حمیدزیچ در پست مدیریت ورزشی بایرن مونیخ، آلفونسو دیویس در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه قرار داشت اما پس از اخراج او برای مدتی مذاکرات بین دو طرف به حالت تعلیق درآمد.

از طرفی، رئال مادرید نیز به‌طور جدی پی‌گیر جذب این بازیکن شده و همه این‌ها باعث شده تا شایعاتی درباره احتمال جدایی دیویس از جمع باواریایی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده به وجود بیاید زیرا از فصل آینده وارد آخرین سال قراردادش خواهد شد.

بیش‌تر بخوانید: انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید بسیار جدی است / کریستین فالک انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید با کمک وینیسیوس جونیور

حال به تازگی دیوید اورنستین از خبرنگاران صاحب نام و معتبر اتلتیک، یک جلسه پرسش‌وپاسخ با هواداران داشته که سؤالات مختلفی در آن از او پرسیده شده است. در بین این سؤالات نیز یک نفر از اورنستین درباره آینده آلفونسو دیویس و اینکه آیا در حال حاضر احتمال انتقال او به رئال مادرید بیش‌تر از ماندنش در بایرن مونیخ است، سؤال کرد و او نیز جواب داد:

علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس واقعی است اما طبق آخرین چیزی که شنیدم، بایرن مونیخ پیشنهاد بهتری به این بازیکن داده و بنابراین اگر شرایط تغییر نکند یا هنوز تغییر نکرده باشد، انتظار می‌رود که او قراردادش را تمدید کند.

بنابراین طبق گفته‌های اورنستین باید دید که آیا لوس بلانکوس حاضر است پیشنهاد خود به این بازیکن را بهبود ببخشد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.