جزئیات جدید درباره گوشی‌های گلکسی M15 5G و گلکسی F15 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ اخیرا با معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی A15 5G و گلکسی A25 5G سری مقرون‌به‌صرفه گلکسی A خود را به‌روزرسانی کرده است. اکنون نوبت به گوشی‌های سری گلکسی M و گلکسی F رسیده و مدل‌های گلکسی M15 5G و گلکسی F15 5G اخیرا در پایگاه داده اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) رویت شده‌اند.

گوشی‌های هوشمند گلکسی M15 5G و گلکسی F15 5G به‌ترتیب با شماره مدل‌های SM-M156B و SM-E156B موفق به دریافت گواهینامه BIS کشور هندوستان شده‌اند. اگرچه فهرست مذکور به نام رسمی دستگاه‌های فوق اشاره نکرده است؛ اما بر اساس شماره مدل‌های پیشین می‌توان به حدس و گمانه‌زنی در این رابطه پرداخت.

گوشی‌های گلکسی M14 و گلکسی F14 به‌ترتیب از شماره مدل‌های SM-M146B و SM-E146B استفاده می‌کنند. با تبعیت از این الگو انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی M15 و گلکسی F15 نیز به‌ترتیب دارای شماره مدل‌های SM-M156B و SM-E156B باشند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها به‌زودی جزئیات بیش‌تری درباره این دستگاه‌ها منتشر خواهد شد؛ چرا که موجودیت این گوشی‌ها هنوز در هیچ جای دیگر مورد تائید قرار نگرفته است. با این‌حال برخی شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی M15 احتمالا مجهز به یک باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

همچنین گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که گلکسی M15 و گلکسی F15 نسخه‌هایی از گلکسی A15 با بهینه‌سازی‌های جزئی به‌شمار می‌روند. شایان به ذکر است که گلکسی A15 5G اخیرا به بازار عرضه شده است. بنابراین به منظور اطلاع از ویژگی‌های احتمالی گلکسی M15 و گلکسی F15 می‌توانیم فهرست مشخصات گلکسی A15 5G را مرور کنیم.

این گوشی از یک المان جدید طراحی با نام Key Island رونمایی کرده است. در این سبک از طراحی، نواحی اطراف دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا دارای ظاهری برجسته هستند. گلکسی A15 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 نیتی است.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. سامسونگ وعده داده که این گوشی هوشمند از 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید و پچ‌های امنیتی برای مدت 5 سال بهره‌مند خواهد شد.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی روی پنل جلویی دستگاه به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوشته جزئیات جدید درباره گوشی‌های گلکسی M15 5G و گلکسی F15 5G سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.