فیفا فرجام خواهی روبیالس علیه محرومیت سه ساله را رد کرد

فیفا در روز جمعه اعلام کرد که درخواست تجدید نظر لوییس روبیالس را رد کرده است.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، رییس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل آزار جنسی جنی هرموسو در مراسم اختتامیه جام جهانی زنان به مدت سه سال از فعالیت در حوزه فوتبال منع شده است. پس از فرجام خواهی روبیالس در قبال این حکم، حالا فیفا اعلام کرده است که محرومیت پیشین به قوت خود باقی است و خبری از بخشش نخواهد بود. به گفته این نهاد، این موضوع به خود روبیالس اطلاع داده شده است. البته همچنان این امکان وجود دارد که این حکم در محضر دادگاه حکمیت ورزش مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

گفتنی است که روز پنجشنبه قاضی یک دادگاه عالی در اسپانیا پیشنهاد کرد که روبیالس بابت اقدام غیر اخلاقی خود، دادگاهی شود. این قاضی همچنین خواستار دادگاهی شدن مربی پیشین تیم زنان اسپانیا یعنی خورخه ویلدا، به همراه آلبرت لوکه (مدیر ورزشی تیم مردان) و روبن ریورا (مدیر تجاری فدراسیون فوتبال اسپانیا) به اتهام تحت فشار قرار دادن هرموسو جهت «رضایتمندانه جلوه دادن» بوسه مورد اشاره، شده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.