درخواست هواداران بارسلونا: یورگن کلوپ را جایگزین ژاوی کنید! / عکس

تعداد زیادی از هواداران بارسلونا خواهان پیوستن یورگن کلوپ به این باشگاه هستند.

طرفداری | ساعاتی پیش یورگن کلوپ به صورت رسمی جدایی خود را از لیورپول پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 اعلام کرد. طبق گفته‌های کلوپ، سال آینده خبری از سرمربی‌گری او در هیچ تیمی نخواهد بود و هم‌چنین هرگز هدایت هیچ تیم انگلیسی دیگری را نیز بر عهده نخواهد گرفت. با این تفاصیل، باید دید یورگن کلوپ پس از استراحت یک ساله روی نیمکت چه تیمی خواهد نشست.

بلافاصله بعد از انتشار اخبار شوکه‌کننده جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، تعداد زیادی از هواداران بارسلونا خواهان نشستن سرمربی آلمانی روی نیمکت بلوگرانا شدند. زیر دو پست آخر اینستاگرام رسمی بارسلونا (که پس از خبر رسمی جدایی کلوپ منتشر شد)، کامنت‌های زیادی در خصوص برکناری ژاوی و جایگزینی یورگن کلوپ دیده می‌شود. وداع کلوپ با لیورپول، با سخت‌ترین روزهای بلوگرانا در فصل جاری مصادف شده و بسیاری از طرفداران بارسا از انتصاب یوگی کلوپ استقبال می‌کنند. هر چند تصمیم فعلی سرمربی 56 ساله آلمانی، استراحتی یک ساله است و انتظار نمی‌رود به زودی هدایت تیمی را بپذیرد. در ادامه برخی از کامنت‌های بارسایی‌ها را می‌خوانید.

هم‌چنین بخوانید: کلوپ: حتی اگر چیزی برای خوردن نداشته باشم، هرگز سرمربی یک تیم انگلیسی دیگر نمی‌شوم!

کامنتی که بیش‌ترین لایک را گرفت: ژاوی را برکنار و کلوپ را جایگزین او کنید
​​ اگر می‌خواهی کلوپ را در بارسا ببینی لایک کن
به لاپورتا بگویید با کلوپ امضاء کند

ما کلوپ را می‌خواهیم

ژاوی برود و کلوپ به بارسلونا بیاید

بیش‌تر بخوانید:

  • خشم توییتری هواداران بارسلونا از ژاوی؛ رونالد کومان را برگردانید!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.