بهسازی مدارس مناطق کم برخوردار در ایلام

بهسازی مدارس مناطق کم برخوردار در ایلام

جلال حمره مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان ایلام صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی درمدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان ایلام انجام شد.

وی افزود: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستان های استان توسط گروه های جهادی تعمیر شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در این زمینه گروه های جهادی، رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس شهرستان ایلام را نیز انجام دادند.

وی یادآور شد: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌ های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار‌‌و‌دانش و بهره وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان انجام می شود.

حمره تصریح کرد: در طرح شهید عجمیان حدود ۵۰۰ میلیون قطعات میز و صندلی خریداری شده و در اختیار گروه‌های جهادی قرار دادیم تا توسط این گروه میز و صندلی ها تعمیر و بازسازی شوند.

وی بیان کرد: هزینه زیبا سازی و خرید رنگ مدارس با کمک ۵۰۰میلیون تومانی وزارت آموزش و پرورش و زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس هم توسط گروه های جهادی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی ( تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.