سیاست جدید هادی چوپان برای مستر المپیا/ گرگ ایرانی توصیه هنی رامبد را جدی گرفت

سیاست جدید هادی چوپان برای مستر المپیا/ گرگ ایرانی توصیه هنی رامبد را جدی گرفت

هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی شماره یک قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳، این روزها فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را به بالاترین سطح ممکن رسانده و تقریبا همه روزه ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود را با مخاطبات به اشتراک می‌گذارد.

در این ویدئو، هادی چوپان با همان روحیه همیشگی و بالای خود دیده می‌شود، همان چاشنی طنز همیشگی که همراه هادی است و مهم نیست مخاطب او یک همراه تمرینی ساده باشد یا کریس بامستد با ۴ قهرمانی مستر المپیا.

روحیه‌ای که نشان می‌دهد هادی برای قهرمانی دوم و دومین ساندو ذره‌ای عقب ننشسته، روحیه‌ای که می‌تواند سختی‌های تمرینات پرفشار را برای او آسان کند.

این بدنساز ایرانی این روزها عمده تمرکز خود را برای تقویت عضلات پشت گذاشته و فعال و جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.به دور از تمامی حواشی، هادی در باشگاه شخصی خود مشغول آماده سازی بوده و تمام تمرکز وی، قهرمانی در استیج اورلاندو و دومین قهرمانی است.

تغییر رویه هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی

گرگ ایرانی بعد از مدت‌ها غیبت در شبکه‌های اجتماعی، بار دیگر فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داده و تقریبا هر روز ویدئویی از تمرینات و یا آپدیت بدنی خود را به اشتراک می‌گذارد. هر چند عدم فعالیت در یوتیوب نقطه ضعفی در این حوزه محسوب می‌شود، اما بازگشت به اینستاگرام نیز نکته مثبتی برای بدنسازی است که در آمریکا رقابت خواهد کرد اما تمرین در آمریکا فعلا برای او ممکن نیست.

به نظر می‌رسد هادی چوپان توصیه‌های هنی رامبد در این راستا را جدی گرفته، موضوعی که اخیرا جی کاتلر در گفت‌وگو با میلوس سارسف از آن خطاب به سامسون داودا استفاده کرد و از او خواست در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد و تاکید کرد این موضوع در دیده شدن ورزشکاران بسیار مهم ایست.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.