دستیار گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد

بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در جلسه امروز روی انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی به جمع بندی رسیدند. از این مربی برنامه دریافت شده و این مربی قرار است به زودی به صورت رسمی به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌ها معرفی شود.

پاکو لوپز مربی اسپانیایی نیز برای نیم‌فصل حضور در پرسپولیس رقم ۵۰۰ هزار دلاری درخواست کرده که همین موضوع باعث منتفی شدن حضور این مربی در پرسپولیس شد.

روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با من ارتباط گرفت و یک‌بار دیگر پیشنهاد سرمربیگری به برانکو را ارائه کرد. همانطور که می‌دانید قرارداد او با عمان پایان یافته و حالا یک مربی آزاد است.

به برانکو گفتم می‌دانیم شما پاسخ خود را داده‌اید اما با وجود اینکه چند گزینه وجود دارد باشگاه و هواداران دوست دارند به پرسپولیس بازگردید.

برانکو اما تشکر کرد و گفت باشگاه پرسپولیس و مردم ایران سزاوار این نیستند که آنها را معطل کنم. او بار دیگر اعلام کرد پاسخش منفی است و من هم دقیقاً عین همین مکالمات را به اطلاع باشگاه رساندم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.