جنون در فوتبال انگلستان؛ تیم دسته ششمی تاریخ‌سازی کرد!

برای اولین بار یک تیم خارج از 5 سطح اول فوتبال باشگاهی انگلستان به مرحله یک‌هشتم نهایی اف‌ای کاپ صعود کرد!

طرفداری | عصر امروز اتفاقی جنون‌آمیز و باورنکردنی در شرق انگلستان رخ داد که رسانه‌های بریتانیایی از واژه‌ی «تاریخ‌سازی» برای توصیف آن استفاده کردند. البته آن‌ها بی‌راه نمی‌گویند؛ چرا که وقوع این اتفاق در تاریخ فوتبال باشگاهی انگلستان بی‌سابقه بوده‌است. در دور چهارم از رقابت‌های اف‌ای کاپ، تیم دسته ششمی میدستون یونایتد با غلبه بر ایپسویچ، تیم دوم رقابت‌های چمپیونشیپ که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر انگلیس به شمار می‌رود، به جمع 16 تیم پایانی اف‌ای کاپ راه پیدا کرد!

بدین ترتیب برای اولین بار در تاریخ فوتبال انگلستان، تیمی خارج از 5 سطح اول فوتبال باشگاهی این کشور موفق به راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی اف‌ای کاپ می‌شود. میدستون یونایتد امروز در حالی ایپسویچ را در خانه‌اش 2-1 شکست داد که تنها 2 شوت روانه چارچوب دروازه حریف قدرتمند خود کرد. طبق هرم فوتبال باشگاهی انگلستان (رده‌بندی کلی تمامی باشگاه‌ها)، ایپسویچ بیش از 100 رتبه از میدستون یونایتد بالاتر است و این مهم ارزش کار میدستون را دو چندان می‌کند. گری لینکر در تمجید کار بزرگ و تاریخی میدستون: چه عملکردی از جانب میدستون یونایتد! یک پیروزی باشکوه و چشم‌گیر. عالی بازی کردید.

میدستون یونایتد، باشگاهی کوچک و نیمه‌حرفه‌ای واقع در شهر کنت (جنوب شرقی انگلستان) است که در سطح ششم فوتبال باشگاهی این کشور با نام لیگ ملی جنوب فعالیت می‌کند. آمار بازی
38 شوت ایپسویچ کارساز نبود! جرج الوکوبی، سرمربی کامرونی میدستون

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.