هفتاد هزار کامنت تنها در دو ساعت؛ چالش سخت اوسمار، به دست آوردن دل هواداران!

طرفداری | اوسمار ویرا کار سختی در پیش دارد.

اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد و باشگاه پرسپولیس رسما عصر امروز این موضوع را اعلام کرد. اما انتخاب اوسمار ویرا چندان باب میل هواداران پرسپولیس نبوده و آن ها در شبکه های اجتماعی خواهان اخراج رضا درویش شده اند.

در پست مربوط به معرفی اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، هفتاد هزار کامنت فقط در دو ساعت ثبت شده و هواداران پرسپولیس با اعتراض به انتخاب اوسمار ویرا، خواهان اخراج رضا درویش شده اند!

این در حالی است که اوسمار ویرا از حمایت بازیکنان و اعضای هیات مدیره برخوردار است.

ثبت هفتاد هزار کامنت در دو ساعت عددی باورنکردنی است! جالب است بدانید پست های باشگاه پرسپولیس به صورت میانگین بین هزار تا دو هزار کامنت دریافت کرده و مثلا بیشترین میزان کامنت برای جدایی یحیی گل محمدی بود که 36 هزار کامنت ثبت شده بود.

با این حال معرفی اوسمار ویرا در کمتر از دو ساعت همه رکوردها را زد و با بیش از هفتاد هزار کامنت از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است!

اوسمار کار سختی در پرسپولیس دارد ولی به نظر می رسد با ثبت چند نتیجه خوب در بازی های ابتدایی می تواند نظر هواداران پرسپولیس را تغییر دهد و اعتماد آن ها را به خود جلب کند. هفتاد هزار کامنت تنها در دو ساعت

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.