لوگان پال و WWE قراردادی جدید امضا کردند

لوگان پال، قهرمان کمربند ایالات متحده WWE قراردادش با کمپانی اول کشتی کچ جهان را تمدید کرد.

طرفداری | نخستین حضور پال در تلویزیون WWE به رسلمنیا 37 در سال 2021 برمی‌گردد؛ جایی که او به عنوان مهمان ویژه بازی سمی زین مقابل کوین آونز در ورزشگاه حاضر بود. یک سال بعد، او نخستین بازی خود برای این کمپانی را در قالب یک بازی تگ تیم تجربه کرد. در ادامه او به دنبال امضای قراردادی به طور وقت پاره وقت در رویدادهای WWE حاضر شد. مهمترین دستاورد لوگان پال در رویداد کرون جول 2023 به میزبانی عربستان سعودی اتفاق افتاد؛ جایی که او با پیروزی برابر ری میستریو قهرمانی عنوان ایالات متحده را به دست آورد. تا ساعاتی دیگر او باید از کمربند خود مقابل لوگان پال در رویداد رویال رامبل دفاع کند.

به علاوه، طبق برنامه لوگان پال باید در رویداد الیمینیشن چمبر 2024 نیز حضور داشته باشد؛ رویدادی که به میزبانی استرالیا در تاریخ 24 فوریه برگزار خواهد شد. اگرچه هنوز حریف او برای آن شب مشخص نیست، اما هواداران از حالا می توانند انتظار تماشای دیداری جذاب را داشته باشند. لوگان پال در پست اینستاگرامی اخیر خود، از تمدید قرارداد با WWE خبر داد. او همچنین اشاره داشت که چند ماه گذشته را به تمرین کردن در مرکز نمایش‌های WWE مشغول بوده است. طبق شنیده‌ها اینبار لوگان پال قراردادی تمام وقت با WWE به امضا رسانیده و بنابراین انتظار می رود که بیشتر از پیش شاهد حضور او در تلویزیون WWE باشیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.