رونالد آرائوخو: وقتی ما موقعیت گلزنی را از دست می‌دهیم، ژاوی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ هیچی!

طرفداری | رونالد آرائوخو، کاپیتان بارسلونا از ژاوی حمایت کرد.

بارسلونا در ادامه نتایج منفی خود، مقابل ویارئال 5-3 شکست خورد. پس از این بازی چندین بازیکن از ژاوی حمایت کردند. رونالد آرائوخو یکی از این بازیکنان بود و پس از این دیدار گفت:

البته که در کنار ژاوی هستیم. از زمان حضور در بارسلونا، او کمک زیادی به ما کرده است. این طور نیست که هیچ دستاوردی نداشته‌ایم، ما سال قبل به لطف عملکرد خوب خود قهرمان لالیگا شدیم. وقتی ژاوی آمد، او تیمی را به دست گرفت که از هم پاشیده بود. تیمی که DNA خود را از دست داده بود و با فلسفه باشگاه بازی نمی‌کرد. ژاوی آمد و هویت و اشتیاق و این که بازی برای این پیراهن چه معنایی دارد را به تیم بازگرداند. ما همه کنار ژاوی هستیم، از زمان حضور او رشد زیادی داشته‌ایم. باید تسلیم نشویم، هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. بازیکنان به شدت بابت این شرایط مقصر هستند چون ما کسانی هستیم که در زمین حضور دارم. منظورم این است که وقتی ما موقعیتی را مقابل دروازه از دست می‌دهیم، ژاوی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ هیچی! باید هنوز نسبت به لالیگا امید داشته باشیم. تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی داریم باید سخت تلاش کنیم. بازیکنان جوان به تیم اضافه می‌شوند و کمک زیادی می‌کنند. هنوز در لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی داریم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.