یک نان خور دیگر هم اضافه شد!

سرویس ورزش مشرق – تردیدی وجود ندارد که حال و روز ورزش کشورمان خوب نیست و نیاز به اقداماتی فوری برای حل مشکلات است اما انگار قرار نیست تحولی صورت بگیرد و در بر همان پاشنه سابق در حال گشتن است. نمونه آن را می توان در اعلام رسمی زمان برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی دید که تاسیسی انتقادبرانگیز و غیرمتعارف به شمار می رود.

حمید سجادی وزیر پیشین ورزش دستور ایجاد فدراسیون هایی را داد که فاقد استدلال و منطق درستی بود. در همان دوره هم انتقادات بسیاری به این تصمیم صورت گرفت اما عدم کارشناسی بودن مدیریت وقت موجب شد تا در پایان هم سجادی مجبور به رفتن شود اما هنوز تصمیمات غیرفنی اش، در حال ادامه یافتن است که در این فدراسیون در حال دیده شدن است.

یک نان خور دیگر هم اضافه شد!

فدراسیون آمادگی جسمانی که قرار است اسفند ماه شاهد انتخابات آن باشیم، با چه رویکرد و ماموریتی ایجاد خواهد شد؟ بر چه تدبیر و مبنایی، آمادگی جسمانی که زیر مجموعه ورزش همگانی است، باید ساختار و تشکیلاتی جدا و مستقل داشته باشد که غیر از هزینه و اتلاف انرژی و سرمایه، خروجی خاصی ندارد؟ مگر یک بار این تجربه را ورزش کشور پشت سر نگذاشت؛ پس چه اتفاقی موجب می شود تا آزموده را دوباره بیازماییم؟

آنچه بیشتر نگران کننده است، ادامه مسیر غلط و پراشتباه قبلی مدیریتی در وزارت ورزش کنونی است. ورزش که اکنون توان پشتیبانی و حمایت از فدراسیون ها کنونی را ندارد و حذف برخی از فدراسیون ها منطقی و ضروری است، چرا باید این اقدام را اجرایی کند و یک فدراسیون دیگر هم خلق کند! امیدواریم وزیر ورزش در این مسیر تجدیدنظری جدی داشته باشد تا دیرتر نشده …

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.