دستگیری 4 شکارچی با 2 لاشه شکار در دامغان

دستگیری 4 شکارچی با 2 لاشه شکار در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سرهنگ غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز توسط افراد غیربومی در شهر کلاته‌رودبار، پی‌گیری موضوع به‌سرعت در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دامغان قرار گرفت.

عرب با بیان اینکه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت با استفاده از روش‌های خاص پلیسی نسبت به شناسایی هویت شکارچیان غیرمجاز اقدام کردند، ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم در بازرسی از مخفی‌گاه شکارچیان، چهار شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: از متهمان ۲ قبضه سلاح، ۷۲ عدد فشنگ جنگی، ۱۱۳ عدد مرمی، دوربین دوچشمی و تک چشمی، انواع تجهیزات شکار مانند البسه، چاقو، کوله‌پشتی و… به همراه ۲ لاشه شکار (یکی پوست شده و دیگری پوست نشده) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از تشکیل پرونده و تحویل شکارچیان غیرمجاز به مراجع قضایی خبر داد و با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه شکار غیرمجاز، موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس