عکس| اقدام جنجالی گل‌محمدی در اینستاگرام/ یحیی پرسپولیس را آنفالو کرد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان نیم فصل و تساوی مقابل مس رفسنجان از سمتش استعفا کرد و از پرسپولیس جدا شد.

گل محمدی که از ابتدای فصل با مدیریت پرسپولیس دچار اختلاف شده بود چندبار از سمتش استعفا کرده بود اما مورد پذیرش قرار نگرفته بود. با این حال او پس از پایان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم در نشست خبری جدایی خود را اعلام کرد و از جمع سرخپوشان جدا شد.

پس از گذشت حدودا یک ماه از جدایی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه اوسمار ویرا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.

حالا پس از یک بررسی جزیی متوجه شدیم که یحیی گل محمدی صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده و این در صورتی است که صفحه رسمی باشگاه همچان او را فالو دارد.

بیشتر بخوانید: بدهی ۱۵۲ میلیاردی پرسپولیس به یک شخص ناشناس

عکس| اقدام جنجالی گل‌محمدی در اینستاگرام/ یحیی پرسپولیس را آنفالو کرد بخش دنبال شونده‌های اینستاگرام گل‌محمدی عکس| اقدام جنجالی گل‌محمدی در اینستاگرام/ یحیی پرسپولیس را آنفالو کرد بخش دنبال شونده‌های صفحه باشگاه پرسپولیس منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.