اولین تیم مرحله یک‌چهارم جام ملت‌ها مشخص شد/ کانگورو حریف را به چهارمیخ کشیدند

اولین تیم مرحله یک‌چهارم جام ملت‌ها مشخص شد/ کانگورو حریف را به چهارمیخ کشیدند

در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، امروز تیم‌های ملی استرالیا و اندونزی در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴-۰ به سود کانگوروها به پایان رسید.

باگوت بازیکن اندونزی در دقیقه ۱۲ به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا استرالیا با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد. مارتین بویل در دقیقه ۴۵ گل دوم زردپوشان را به ثمر رساند تا خیال شاگردان آرنولد در همان نیمه نخست مسابقه راحت شود. کریگ گوودوین در دقیقه ۸۹ تیر خلاص را به پیکره رقیب وارد کرد، اما این پایان گل‌های استرالیا نبود، چرا که آنها در دقیقه ۱+۹۰ گلزنی کردند. این گل را هری سوتار به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسن عبدالله حسن محمد از کشور امارات بود که به فورنارولی و گتین جونز از استرالیا و اسنوی، والش و ژردی آمات بازیکنان اندونزی کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: اقدام غافلگیرکننده قلعه‌نویی در تیم ملی/ سورپرایز واقعی در جام ملت‌ها؛ مهدی قایدی عصای دست امیر شد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.