LUCANO7 نگاهی نو به آفرودی هوشمند

لوکانو

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

گفته می‌شود که لوکانو، به سیستم هوش مصنوعی ARDISمجهز شده است که شامل 7 حالت رانندگی می‌شود و قابلیت تنظیم وضعیت خودرو را در لحظه دار است. این ویژگی نه تنها در حمل و نقل شهری عملکرد خوبی را به همراه دارد، بلکه در شرایط خاص جاده از قبیل جاده برفی و مه آلود نیز تجربه منحصر به‌ فردی را برای کاربران در تمامی مسیرها ارائه می دهد.

LUCANO

بر این، زاویه ورود و خروج LUCANO 7 به ترتیب 21 درجه و 29 درجه و با عمق تا 600 میلی متر است. از حیثشاخص‌های عملکردی، LUCANO 7 قدرت قابل مقایسه‌ای بامدل‌های کلاسیک لوکس آفرود را دارد و جالب آنکه همه مدل‌هایاین سری، توانایی بالایی برای غلبه بر مشکلات پیمایشی دارند.

ستاره جهانی ساخته شده اند. LUCANO 7 از طریق طراحی نوآورانه بدنه با سطح قابل توجهی از فولاد با استحکام بالا و سیستم پیشرو ADAS، یکسیستم ایمنی تمام بعدی را با موفقیت طراحی کرده است تا ازایمنی رانندگان و مسافران محافظت کند.

لوکانو لوکانو امیدوار است تا بعد از عرضه‌ی لوکانو 7، تجربه آفرود با کیفیت بالاتری را برای کاربران ایرانی فراهم کند. انتهای پیام/ منبع: جوان خودرو

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.