رونمایی اولیه از گزینه‌های جانشینی ژاوی؛ بازگشت گواردیولا و انریکه غیر ممکن است!

در لیست اولیه مدیران بارسلونا نام 5 سرمربی دیده‌ می‌شود.

طرفداری | حدود 24 ساعت از استعفای ناگهانی ژاوی می‌گذرد. سرمربی بارسلونا پس از شکست 5-3 مقابل ویارئال، کناره‌گیری خود را از هدایت آبی‌واناری‌ها پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 اعلام کرد. در ادامه تلاش خوان لاپورتا و بازیکنان برای بازگرداندن ژاوی از تصمیمش ثمری نداشت و اسطوره بارسا برای ترک خانه در تابستان پیش رو مصمم است. بدین ترتیب، مدیران بارسلونا باید رفته‌رفته مذاکرات را با سرمربی‌های مد نظرشان آغاز کنند.

طبق گزارش فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا و دکو (رییس و معاون ورزشی بارسا) عصر امروز با برگزاری جلسه‌ای، یک لیست اولیه از گزینه‌های جانشینی ژاوی تهیه کردند. سران باشگاه بازگشت پپ گواردیولا و لوییس انریکه را در حال حاضر غیر ممکن می‌دانند؛ چرا که این دو سرمربی سابق بارسا به قرارداد خود با منچسترسیتی و پاری سن ژرمن (تابستان 2025) پایبندند و قصدی برای شروع یک ماجراجویی جدید ندارند. در لیست اولیه بارسلونا نام 5 سرمربی دیده‌ می‌شود که تنها یکی از این نفرات در لالیگا فعالیت می‌کند. لیست اولیه بارسلونا از گزینه‌های جانشینی ژاوی تیاگو موتا (بولونیا): اتمام قرارداد در تابستان 2024. دکو علاقه زیادی به این سرمربی دارد. میکل آرتتا (آرسنال): اتمام قرارداد در تابستان 2025. آرتتا به دلیل ارائه بازی هجومی مورد پسند سران بارسلونا است. یورگن کلوپ (لیورپول): جدایی از لیورپول در تابستان 2024. کلوپ تحسین شدید مدیران بارسا را دارد؛ اما تصمیم او برای استراحت یک ساله کار را دشوار می‌کند. مگر آن‌که لاپورتا و دکو سرمربی آلمانی را اغوا کنند. هانسی فلیک (بدون تیم): گزینه مورد علاقه خوان لاپورتا. بارسا سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را نسبت به دیگر گزینه‌های اولیه دست‌یافتنی‌تر می‌داند. ایمانوئل آلگوئاسیل (رئال سوسیداد): اتمام قرارداد در تابستان 2025. گزینه لالیگایی بارسلونا.

اخبار جدایی ژاوی را از دست ندهید: تلاش بی‌ثمر بازیکنان بارسلونا و لاپورتا برای متقاعد کردن ژاوی؛ جدایی بهترین تصمیم است! پاسخ سرمربی ژیرونا به شایعات: هدایت بارسلونا؟ ژاوی خودِ بارساست! هانسی فلیک گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا / کریستین فالک ناراحتی شدید رختکن بارسلونا از جدایی ژاوی؛ لواندوفسکی و کانسلو زیر گریه زدند رافا مارکز: اگر فرصت سرمربی‌گری بارسلونا را داشته باشم، به آن نه نخواهم گفت!

نوشته رونمایی اولیه از گزینه‌های جانشینی ژاوی؛ بازگشت گواردیولا و انریکه غیر ممکن است! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball. پدیدار شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.