هشدار جدی برای پرسپولیس و اوسمار

پرسپولیس ؛ شکست سنگین پرسپولیس برابر شباب الاهلی نماینگر نداشتن گلر دوم مطمئن

پرسپولیس یک روز پس از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی شکست سنگینی در دیدار دوستانه خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس که این روزها در امارات اردو زده، در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که در نتیجه‌ای عجیب، سرخ‌ها با پنج گل از حریف اماراتی شکست خوردند‌.

این شکست در غیاب ملی پوشان پرسپولیس رقم خورد اما ۹ بازیکن اصلی و بزرگسال پرسپولیس هم در ترکیب بودند. از ویدیوهایی که از گل‌های دریافتی پرسپولیس دست به دست می‌شود ضعف گلر کاملا واضح است.

پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری هیچ گلر دوم دیگری جذب نکرد و علیرضا بیرانوند در تمام بازی‌های این فصل به میدان رفته است و گلرهای دوم و سوم سرخ‌ها از آکادمی‌شان هستند.

در بازی با شباب الاهلی نیز در غیاب بیرانوند امیرضا رفیعی در چارچوب دروازه حضور داشت که گل‌های زیادی دریافت کرد.

شاید این بازی زنگ خطری برای جذب گلر دوم پرسپولیس باشد. در شرایطی که علیرضا بیرانوند سه کارته است و مصدومیت هم در فوتبال اجتناب ناپذیر است، نبود یک گلر دوم مطمئن ممکن است به سرخپوشان آسیب بزند. حال باید دید اصلا این باشگاه و اوسمار برنامه‌ای برای خرید دروازه‌بان دارند یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.