بایرن مونیخ، رئال مادرید را مقصر فرم ضعیف آلفونسو دیویس می داند

دیویس هنوز قراردادش با باواریایی ها را تمدید نکرده است.

طرفداری | قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می رسد و مذاکرات دو طرف بر سر تمدید آن همچنان نتیجه‌ای در بر نداشته است. رئال مادرید در ماه‌های اخیر به طور علنی به دیویس ابراز علاقه کرده است و از او خواسته قراردادش را تمدید نکند تا در پایان فصل به سانتیاگو برنابئو منتقل شود.

در مونیخ این احساس وجود دارد که تحت فشار قرار دادن دیویس توسط رئال مادرید باعث شده این ستاره از فرم ایده‌آل خود دور شود و در بازی های اخیر بایرن مونیخ عملکرد ضعیفی را به نمایش بگذارد. هرچند دیویس در آخرین بازی‌اش برای باواریایی ها برابر آگزبورگ موفق به گلزنی شد اما به عقیده کارشناسان و هواداران، این بازیکن در هفته‌های اخیر به طور واضحی افت کرده و نشانی از آن دیویسِ در اوج ندارد.

البته که فرم ضعیف دیویس علاوه بر بایرن مونیخ، رئال مادرید را هم نگران کرده و آن ها را در امضای قراردادی طولانی مدت با این مدافع 23 ساله به تردید انداخته است.

بخوانید: دیوید اورنستین: انتظار می‌رود آلفونسو دیویس قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید با کمک وینیسیوس جونیور

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.