عملکرد فرافاجعه دفاع بارسلونا در ژانویه؛ بدترین ماهِ تاریخ 124 ساله!

طرفداری | هواداران بارسلونا بدون شک آرزو می کنند ادامه سال 2024 هیچ شباهتی به ژانویه اش نداشته باشد. بارسلونا بدترین مقطع خودش تحت هدایت ژاوی هرناندز را در این ماه تجربه کرد. بلوگرانا در سوپرکاپ اسپانیا شکست خورد، از کوپا دل ری حذف شد و در نهایت با دور شدن از صدر جدول لالیگا، باید با جدایی ژاوی هم کنار بیاید.

بارسلونا طی سال های اخیر عملکرد پرفراز و نشیب کم نداشته اما آن چیزی که هواداران در ماه ژانویه 2024 از تیمشان دیدند، در تاریخ باشگاه بی سابقه بود. خط دفاعی که کمتر از یک سال قبل باعث قهرمانی بلوگرانا در لالیگا شد، یکی از بدترین عملکردهای ممکن را از خودش به نمایش گذاشت و این حاصل همکاری تیمی همه مدافعان بود!

به گزارش اسپورت، بارسلونا در 8 بازی ماه ژانویه، در مجموع 19 گل دریافت کرد و این احتمال وجود دارد که در دیدار با اوساسونا (چهارشنبه، 31 ژانویه) این رکورد منفی را فراتر هم ببرد. بدترین عملکرد تاریخ 124 ساله بارسلونا (1489 ماه پس از تاسیس) قبل از ژانویه 2024، مارس 1930 ثبت شده بود (18 گل خورده).ض

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.