خبرنگاران عراقی عصبانی شدند، نشست خبری خسوس کاساس تحریم شد!

برخورد سرمربی تیم ملی عراق با یک خبرنگار، به مذاق همکاران او خوش نیامده است.

طرفداری | تیم ملی فوتبال عراق در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن رفت که این بازی جنجالی در نهایت با پیروزی ۳-۲ اردن به پایان رسید تا عراق از داور رقابت‌ها حذف شود.

نشست خبری پایان بازی این دیدار جنجالی هم دست کمی از خود مسابقه نداشت و پرسروصدا از آب درآمد. واکنش خسوس کاساس سرمربی تیم ملی عراق به انتقاد یک خبرنگار باعث شد تا همه خبرنگاران عراقی سالن را ترک کنند.

یک خبرنگار عراقی به کاساس گفت: در تیم انضباط حاکم نبود. حضور شما در یک برنامه تلویزیونی باعث شد تا آرامش تیم از بین برود. هتل تیم بسیار شلوغ و رفت‌وآمدها زیاد بود. شادی گل ایمن حسین از نبود آرامش در تیم نشان داشت. شما شاید از نظر فنی موفق شده باشید اما از نظر انضباطی و اداره تیم موفق نبودید.

بعد از این انتقاد، سرمربی اسپانیایی با اشاره دستش گفت: «سوال بعدی»

در واکنش به حرکت خسوس کاساس، همه خبرنگاران عراقی به نشانه اعتراض نشست خبری را ترک کردند. سرمربی عراق در ادامه نشست خبری به گلایه از خبرنگاران عراقی پرداخت و گفت که انتظار چنین برخوردی را از آنها نداشت.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.