تباس: احتمال پیوستن ام باپه به رئال مادرید بیش از 50 درصد است؛ شاید ژاوی در بارسلونا بماند!

خاویر تباس احتمال پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید را بالا می‌داند.

طرفداری | حکایت طولانی انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید ادامه دارد و آینده ستاره فرانسوی که قراردادش با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد هم‌چنان نامشخص است. خاویر تباس، رئیس لالیگا همواره در مصاحبه‌های خود از پیوستن ام باپه به باشگاه مادریدی استقبال کرده و این انتقال را به نفع فوتبال اسپانیا می‌داند. تباس که شب گذشته مهمان انجمن ورزشی‌نویسان مادرید بود، در خصوص کیلیان ام باپه گفت:

احتمال بالایی وجود دارد که ام باپه به رئال مادرید بیاید؛ بیش از 50 درصد. اما این عقیده شخصی من است و همه چیز به رئال مادرید بستگی دارد. آن‌ها تصمیم‌ می‌گیرند روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کنند. رئال در حال حاضر دو ستاره به نام‌های بلینگام و وینیسیوس جونیور دارد.

رییس لالیگا در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در خصوص جدایی ژاوی از بارسلونا صحبت کرد. ژاوی بعد از شکست 5-3 مقابل ویارئال کناره‌گیری خود را از هدایت بارسلونا پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 اعلام کرده بود.

جدایی ژاوی؟ این اتفاق اخیراً رخ داده و من فرصت نداشتم به آن زیاد فکر کنم. به هر حال این‌ها تصمیماتی هستند که در هر باشگاهی گرفته می‌شود. برخی می‌آیند و برخی می‌روند. اما تا 30 ژوئن راه زیادی در پیش است. چه کسی گفته ژاوی در بارسا نمی‌ماند؟ باید صبر کنیم و ببنیم!

بخش دیگر از مصاحبه تباس: خاویر تباس: پرز مثل دیوید کاپرفیلد حقه‌های جادویی می‌زند و از کلاهش خرگوش بیرون می‌کشد!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.