نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت عصر امروز (سه‌شنبه، 10 بهمن) با موضوع آخرین اقدامات دولت در حوزه اقتصادی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری خود با اشاره به همسویی اقدامات اقتصادی دولت با دغدغه های رهبر انقلاب گفت: اولویت سیاست‌گذاری دولت سیزدهم از ابتدا آغاز به فعالیت، رونق بخشی به متغیرهای حقیقی اقتصاد، مهار متغیرهای اسمی مانند تورم، بازگرداندن روند مثبت سرمایه گذاری، بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید بوده است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز صبح خود با کارآفرینان نیز با تاکید بر اینکه سیاست مهار رشد نقدینگی یکی از اولویت‌های کشور است، در عین حال بر تامین مالی تولید و اهمیت رونق بخشی به این بخش نیز تاکید موکد داشتند.

وی گفت: در ده ماهه ۴۰۲ مجموع دریافتی های دولت ۴۰ درصد افزایش داشته است. در ده ماهه امسال هم نسبت به مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

سخنگوی اقتصادی در ابتدای این نشست ضمن اشاره به همسویی اقدامات اقتصادی دولت با دغدغه های رهبر انقلاب، گفت: اولویت سیاست‌گذاری دولت سیزدهم از ابتدا آغاز به فعالیت، رونق بخشی به متغیرهای حقیقی اقتصاد، مهار متغیرهای اسمی مانند تورم، بازگرداندن روند مثبت سرمایه گذاری، بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز صبح خود با کارآفرینان نیز با تاکید بر اینکه سیاست مهار رشد نقدینگی یکی از اولویت‌های کشور است، در عین حال بر تامین مالی تولید و اهمیت رونق بخشی به این بخش نیز تاکید موکد داشتند.

خاندوزی بیان کرد: در ده ماهه ۴۰۲ مجموع دریافتی های دولت ۴۰ درصد افزایش داشته است. در ده ماهه امسال هم نسبت به مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تا پایان دی ماه دولت هیچ استقراضی از بانک مرکزی تحت عنوان تنخواه گردان بودجه نداشته است و تلاش کرد با مدیریت منابع این اتفاق رخ دهد.

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: تا پایان دی ماه دولت هیچ استقراضی از بانک مرکزی تحت عنوان تنخواه گردان بودجه نداشته است و تلاش کرد با مدیریت منابع این اتفاق رخ دهد.

در حال تکمیل…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.