نامگذاری ۱۱ خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام «بنیاد مسکن»

نامگذاری ۱۱ خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام «بنیاد مسکن»

سیدمحسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بخش بشاریات دارای ۳۲ روستا است و علی رغم اینکه در ادوار مختلف فعالیت های خوبی در روستاهای بخش بشاریات انجام شده اما در دولت مردمی رئیسی توسعه روستاها در بخش بشاریات شتاب بسیاری خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در جهت رفع محرومیت روستاهای بخش بشاریات همکاری و تعامل بسیاری خوبی با بخشداری داشته است و در واقع نقش بنیاد در رفع محرومیت ها در روستاها با اجرای پروژه های زیر سازی و آسفالت معابر روستا، جدول گذاری، ساخت مسکن محرومان و … برجسته بوده است.

بخشدار بشاریات ادامه داد: به پاس خدمات و اهتمام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رفع محرومیت زدایی روستاهای بخش بشاریات، ۱۱ معبر در روستاهای این بخش به نام این نهاد مقدس نامگذاری و مزین شد.

موسوی تصریح کرد: نامگذاری و نصب تابلوی نام نهادها و ارگان های خدمت رسان در معابر روستاها در دستور کار دهیاری های روستاهای بخش بشاریات قرار دارد.

وی در پایان گفت: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نهادهای که به فرمان امام(ره) برای رفع محرومیت در روستا تاسیس شد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امروزه بخشی از اجرای پروژه های عمرانی روستاهای کشور مربوط به وظایف و اختیارات این نهاد انقلابی است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.