امضای تفاهم نامه عملیات اجرایی فیبرنوری در ۹ شهر چهارمحال و بختیاری

به گزارش سیتنا، مرتضی بلالی در جلسه گردهمایی شهرداران استان که با حضور غلامعلی حیدری استاندار استان، برخی از معاونان استانداری، مدیران کل و کلیه شهرداران برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه ملی توسعه پهنای باند منازل و کسب و کارها را کلید زد و در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز مبلغ هزار میلیارد تومان برای توسعه این بستر در کل کشور پیش بینی شده است.

وی افزود: پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان چهارمحال و بختیاری و پنج استان دیگر بر عهده شرکت انتقال داده های آسیا تک قرار گرفت و تاکنون ۱۳ شهرداری در سطح استان چهارمحال و بختیاری توافقنامه اجرای پروژه را امضا کردند.

بلالی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری در خصوص اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در کل کشور اظهار کرد: امروز و در گردهمایی شهرداران استان، توافقنامه پروژه فیبر نوری شهرهای گهرو، شلمزار، نافچ، طاقانک، وردنجان، دستنا، نقنه و بلداجی امضا شد و پیگیری برای عملیات عمرانی آغاز می شود.

بلالی با اشاره به تاکید استاندار برای پیشبرد پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها گفت: ان شالله در هفته دولت ۱۴۰۳ استان چهارمحال و بختیاری دومین استانی است که پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای آن افتتاح می شود.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.