گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است

به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station گوشی پرچمدار باریک و سبک شیائومی با نمایشگر تاشو آماده عرضه به بازار است. فرد افشاگر مدعی شده که این گوشی هوشمند بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تولید شده و از ارتباطات ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگر تاشو باریک و سبک شیائومی متعلق به سری میکس بوده و در دستگاهی تحت عنوان شیائومی میکس فلیپ به‌کار گرفته خواهد شد. این دستگاه نه تنها اولین مدل سری میکس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 محسوب می‌شود؛ بلکه قدرتمندترین عضو این خانواده نیز به‌شمار می‌رود.

شیائومی میکس فلیپ همانند سایر مدل‌های دارای نمایشگرهای تاشو مجهز به دو صفحه‌نمایش خواهد بود. بدین‌ترتیب در کنار نمایشگر داخلی اصلی گوشی از یک پنل جانبی روی پنل پشتی گوشی نیز استفاده خواهد شد.

هنگامی‌که کاربر برای ثبت تصاویر سلفی از دوربین اصلی گوشی استفاده کند؛ نمایشگر ثانویه به‌عنوان سوژه‌یاب نقش‌آفرینی خواهد کرد. به گفته فرد افشاگر، شیائومی میکس فلیپ برترین گوشی هوشمند برند چینی برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی قلمداد می‌شود.

ویژگی ارتباط ماهواره‌ای گوشی نیز در موقعیت‌هایی که امکان اتصال به شبکه موبایل وجود ندارد؛ قابل دسترس خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K60 و شیائومی 14 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

نوشته گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.