گری نویل: رشفورد دیگر جوان نیست و به عنوان یک بازیکن با تجربه نباید بی انضباطی کند

گری نویل به مارکوس رشفورد توصیه کرده است با رفتار بهتر در بیرون از زمین، از برچسب زدن مردم به خود جلوگیری کند.

طرفداری | به گزارش BBC، گفته می‌شود رشفورد ۲۶ ساله به علت ناتوانی از حضور در تمرین منچستریونایتد به دلیل شب زنده‌داری، به اندازه حقوق دو هفته‌اش (حدود ۶۵۰ هزار پوند) جریمه شده است. این بازیکن به همین خاطر، پیروزی ۴-۲ تیمش مقابل نیوپورت از سری رقابت‌های جام حذفی را از دست داد ولی به گفته اریک تن هاخ، برای بازی لیگ برتری مقابل وولورهمپتون به ترکیب تیمش بر می‌گردد.

حالا مدافع راست پیشین شیاطین سرخ، درباره اعمال رشفورد گفته است:

خود مارکوس این را می‌داند؛ او دیگر بازیکنی با تجربه است و ما درباره بازیکنی جوان صحبت نمی‌کنیم. اما او طی چند ماه اخیر، بارها چنین کرده است. من همیشه مارکوس را فردی مسئولیت‌پذیر پنداشتم؛ یک بازیکن حرفه‌ای که هر روز سختکوش است. می‌دانم که در این برهه، فرم جالبی ندارد ولی این اتفاق دو بار رخ داده است و اگر مواظب نباشد، به بخشی از شخصیتش تبدیل خواهد شد. اگر خیلی این کار را تکرار کنی، مردم می‌گویند: «چه اتفاقی در حال به وقوع پیوستن در زندگی اوست؟». او باید خونسرد و آرام باشد و انتخاب کند که چه زمانی بیرون برود و چه زمانی در سطحی که می‌دانیم توانش را دارد، فوتبال بازی کند.

بیشتر بخوانید: آلن شیرر: یک مدیر قوی باید راه درست را به رشفورد نشان دهد بی انضباطی مارکوس رشفورد، صدای بازیکنان منچستریونایتد را درآورد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.