برترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه ریو فردیناند

اسطوره منچستریونایتد و فاتح شش دوره لیگ برتر بهترین سرمربیان تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس را معرفی کرده است.

طرفداری | در جریان پادکست Vibe With Five، ریو فردیناند و مهمان برنامه‌اش کریس ساتن – خبرنگار بی‌بی‌سی، به سراغ انتخاب بهترین مربیان فوتبال انگلیس در فرمت لیگ برتر رفتند. یورگن کلوپ که یک بار لیگ برتر انگلیس را فتح کرده است، در لیست پنج نفره اسطوره شیاطین سرخ قرار دارد. انتخاب‌های فردیناند به شرح زیر بود: سر الکس فرگوسن در جایگاه اول قرار دارد. در مورد جایگاه دوم، کاری که پپ گواردیولا در منچسترسیتی انجام داده، دیوانگی محض است. صرف نظر از این که چه چیزی در مورد اتهام‌های لیگ برتر علیه منچسترسیتی بگویید. از نظر ایجاد تیمی برای فوتبال دیوانه‌وار و پیروزی‌هایی که آن‌ها به ارمغان آورده‌اند، کارشان مضحک است. ژوزه مورینیو و آرسن ونگر در جایگاه سوم و چهارم قرار می‌گیرند. یورگن کلوپ هم در جایگاه پنجم.

کریس ساتن لیست پنج نفره مشابهی داشت اما یورگن کلوپ را بالاتر از مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، چلسی و تاتهام، در رتبه سوم قرار داد. او گفت:

یورگن کلوپ لیورپول را به دوران باشکوهش بازگرداند. قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شد و به نوعی لیورپول را به جایگاه دیگری برد. پپ گواردیولا برند فوتبال است. ما فوتبال مشابهی مثل منچسترسیتیِ گواردیولا در لیگ برتر ندیده بودیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.