نتایج بازی‌های لیگ برتر؛ شکست سنگین امری و دزربی در یک شب

طرفداری | نتایج غافلگیرکننده‌ای در هفته بیست و دوم لیگ برتر رقم خورد

نیوکاسل در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به ویلا پارک سفر کرده بود تا مقابل استون ویلا قرار بگیرد. این بازی که با برتری نسبتا محسوس شاگردان ادی هاو همراه بود، در نهایت با نتیجه 3-1 به نفع نیوکاسل به پایان رسید. دفاع ضعیف تیم اونای امری با بریس فابیان شار و گل به خودی الکس مورنو تکمیل شد تا آن‌ها برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بمانند. نیوکاسل نیز با این پیروزی بلاخره فرم فاجعه‌وار خارج از خانه‌اش را بهبود داد تا مانند فصل گذشته، با فرمی آماده به سراغ ماه فوریه برود. استون ویلای اونای امری طی 2 بازی رفت و برگشت، هشت گل مقابل نیوکاسل دریافت کرد. بدترین عملکرد او مقابل یک رقیب (در کنار رئال مادرید)

دیگر نتیجه جالب امروز نیز در بازی برایتون و لوتون تاون رقم خورد. جایی که کلاه‌دوزها با ارائه فوتبالی جذاب با نتیجه 4-0 مقابل تیم روبرتو دزربی به پیروزی رسیدند. تیم راب ادواردز که ابتدای فصل به بازی در لیگ برتر عادت نکرده بود، در ادامه فرم بسیار خوبی پیدا کرد و اکنون فرصت رهایی از قعر جدول را دارد. بدون گل و شکست در xG؛ عملکردی که کمتر از روبرتو دزربی سراغ داریم

در دو بازی دیگر امشب اورتون و فولام به تساوی بدون گل دست یافتند. کریستال پالاس نیز با درخشش مایکل اولیسه 3-2 مقابل شفیلدیونایتد پیروز شد تا روی هاجسون جایگاهش را حفظ کند. اولیسه طی 10 بازی اخیر آمار سه گل و شش پاس گل را به ثبت رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.