هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به تیم امیر قلعه نویی

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : با غیبت کنعانی زادگان در خط دفاعی کمبود بازیکن داریم که همین امر نگرانی هایی را به وجود آورده است حسینی هم مصدوم است و احتمالا حضور نخواهد داشت برای همین کادر فنی باید تدبیر کند که از این ناحیه ضربه نخوریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت:

از اینکه ما به عنوان تیم نخست و با حداکثر امتیاز راهی مرحله حذفی می‌شویم، تقریباً قطعی بود اما ایران در ۳ بازی خود فراز و فرودهای زیادی داشت.

او ادامه داد:

مصدومیت صادق محرمی یکی از تلخ‌ترین اتفاقات جام ملت‌ها برای ایران بود چون این بازیکن کیفیت بسیار خوبی در زمین داشت و می‌توانست در ادامه مسابقات به کمک تیم بیاید و اکنون باید کادر فنی در نبود این بازیکن چاره‌ای برای خط دفاع بیاندیشد. چون رامین رضاییان بیشتر میل هجومی دارد و در خط دفاع عملکرد خوبی ندارد به هیچ جهت نمی‌توان فقط به رضائیان در پست دفاع چپ اعتماد کرد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد:

من در دوران بازی ۴، ۵ بار مقابل سوریه بازی کردم و اغلب در این سال‌ها بازیکنان سوری نشان داده‌اند که تیم فیزیکی هستند و از همه مهم‌تر میانگین سنی این تیم پایین است و بازیکنانشان می‌توانند دوندگی زیادی در زمین داشته باشند و ملی‌پوشان ایران باید حواسشان به مهره‌های هجومی سوریه باشد.

فنونی زاده افزود:

در این دوره از مسابقات تیم‌هایی مانند اردن، سوریه، فلسطین و لبنان پیشرفت خوبی داشته‌اند و عملکردشان مثبت ارزیابی می‌شود. اگر ایران بتواند از سد سوریه بگذرد به احتمال زیاد در مرحله بعد رو در روی ژاپن قرار خواهد گرفت و این بازی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در طول سال‌های اخیر خواهد بود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:

زوج مهدی طارمی و سردار آزمون یکی از بهترین زوج‌های هجومی فوتبال آسیا است و زمانی که این دو بازیکن همزمان با هم در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند موقعیت‌هایی که به سمت دروازه حریف خلق می‌شود کیفیت بهتری دارند و ان‌شاالله هر دو بازیکن صحیح و سلامت باشند تا در مرحله‌های بعدی هم بتوانند به ایران کمک کنند. بازیکنانی مثل میلاد محمدی و رامین رضاییان بیشتر میل هجومی دارند اما باید از این به بعد بیشتر به فکر دفاع کردن باشند.

وی در پایان گفت:

با غیبت کنعانی زادگان در خط دفاعی کمبود بازیکن داریم که همین امر نگرانی هایی را به وجود آورده است. حسینی هم مصدوم است و احتمالا حضور نخواهد داشت. برای همین کادر فنی باید تدبیر کند که از این ناحیه ضربه نخوریم.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.