بیش از 79 هزار مشترک برق خانگی آذربایجان غربی مشمول پاداش شدند

بیش از  79 هزار مشترک برق خانگی آذربایجان غربی مشمول پاداش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، طاهر کیا مهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهارداشت: طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی شد، اما امسال همه مشترکان می‌توانند مشمول این پاداش ها شده و به میزانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند، پاداش دریافت خواهند کرد که این از ویژگی ها و امتیازات طرح نسبت به سال گذشته است.

کیا مهراظهار کرد: در سال گذشته نیز ۵۳ درصد مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند و ۳۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی گرفتند که در واقع ۶۰۰ هزار مشترک در طرح های مدیریت مصرف استان همکاری داشته اند.

وی در ادامه یادآور شد: اجرای طرح تشویقی سال گذشته از ۱۵ خرداد آغاز شد، ولی امسال از اول خرداد آغاز شده و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خاتمه به مشترکین در کاهش مصرف الگو توصیه کرد و گفت: انتظار می رود با کاهش و اصلاح الگوی مصرف با همکاری مشترکین استان بتوانیم در اجرای طرح مدیریت مصرف برق کشور گامی مهم برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.