پوچتینو: گلایه از داوری؟ تنها می‌توانم بگویم بازی لیورپول عالی بود

طرفداری | لیورپول و چلسی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی جذاب با برتری 4-1 قرمزها همراه شد. شاگردان یورگن کلوپ از دقیقه یک در فاز تهاجمی حضور داشتند و چهار بار مزد تلاش‌های خودشان را گرفتند تا آنفیلد شب دیوانه‌کننده‌ای را بگذراند.

مائوریسیو پوچتینو در واکنش اولیه به بازی امشب گفت:

گلایه از داوری؟ بحث پنالتی‌ها بهانه ما نیست. لیورپول شایسته پیروزی بود و بهتر بازی کرد. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون بخشی از فوتبال است. آن‌ها از دقیقه اول بهتر از ما بودند. در این مواقع باید گفت «کارت عالی بود لیورپول».

آن‌ها در هر ناحیه‌ای بهتر بودند. نمی‌توانستیم بین بازیکنان ارتباط برقرار کنیم. به راحتی توپ‌ها را لو می‌دادیم. در نیمه دوم و زمانی که بازی 2-0 بود می‌توانستیم توسط مودریک به گل برسیم. این گل می‌توانست باعث افزایش اعتماد به نفس ما شود.

دد لاین دی و فعالیت؟ نمی‌دانم، چیزی نشنیده‌ام. فردا روز آخر است و باید ببینیم چه کاری می‌توان انجام داد. تا حالا اتفاقی رخ نداده است. نمی‌توانیم به خروج بازیکنان بله یا خیر نشان دهیم. گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهند که باید در مورد آن‌ها آگاه باشیم.

فرم خارج از خانه چلسی یه فلسفه و کاراکتر مرتبط است. در خانه در حال پیشرفت هستیم اما در بازی‌های خارج از خانه نیز باید اعتماد بیشتری به خودمان داشته باشیم. لیورپول 4-1 چلسی؛ لذت به تمام معنا از جنون هوی متال

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.