رسمی؛ محمود داهود به اشتوتگارت پیوست

طرفداری | محمود داهود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته پس از اتمام قراردادش با بروسیا دورتموند در انتقالی رایگان به برایتون پیوست. با این حال او در باشگاه جدیدش نتوانست زمان بازی مد نظر خود را دریافت کند و به همین خاطر شرایط جدایی او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فراهم شد.

با اعلام رسمی اشتوتگارت؛ محمود داهود در یک قراداد قرضی تا پایان فصل از برایتون به این باشگاه پیوست. همچنین یک بند خرید اختیاری که گفته می‌شود ارزشی در حدود 10 میلیون یورو دارد نیز در قرارداد او گنجانده شده و سوابی‌ها امکان فعال کردن آن در صورت رضایت از این بازیکن را خواهند داشت.

پوستر رسمی اشتوتگارت برای جذب محمود داهود

گفتنی است داهود تاکنون تنها 14 بازی و مجموع 682 دقیقه برای برایتون در تمامی رقابت‌ها بازی کرده و حاصل آن نیز تنها یک بوده است. این بازیکن 28 ساله و آلمانی تا سال 2027 با این باشگاه قرارداد دارد. جذب او نه تنها باعث عمق بیش‌تری به خط هافبک اشتوتگارت می‌بخشد بلکه با وجود بازیکنان جوانی مانند آنجلو اشتیلر و آتاکان کارازار که سباستین هونس باید به آن‌ها تکیه کند، حضور مو داهود می‌تواند تجربه بیش‌تری در میانه زمین برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.