اریک تن هاخ: کوبی مینو تمامی ویژگی‌های یک هافبک مدرن را دارد

طرفداری | دو تیم وولورهمپتون و منچستریونایتد در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی جذاب با برتری 4-3 شیاطین سرخ همراه شد. شاگردان اریک تن هاخ در مجموع تیم بهتر بازی بودند اما در در کنار عملکرد ضعیف خط حمله، در لحظات پایانی می‌توانستند با اشتباهات مبتدیانه خود، سه امتیاز را به راحتی از دست بدهند.

اریک تن هاخ در واکنش اولیه به بازی تیمش گفت:

برد بسیار مهمی بود. اول از همه در مورد نکات مثبت، ما برای یک ساعت بازی خودمان را به حریف دیکته کرده بودیم و باید 4-0 پیش می‌افتادیم. نکته منفی، ما مبتدیانه عمل کردیم اما پس از آن جنگیدیم. ما کاملا روی بازی تسلط داشتیم اما آن را به حریف تقدیم کردیم. منچستریونایتد تجربه زیادی دارد و باید بازی را کنترل کند. وقتی 2-0 یا 3-1 جلو هستید نباید بعه حریف اجازه بازگشت دهید. چنین عملکردی خوب نیست و باید روی آن کار کنیم. با این حال عملکرد 60 دقیقه ابتدایی رضایت‌بخش بود.

کوبی مینو پیشرفت باورنکردنی داشته است. با خونسردی دفاع و حمله می‌کند. مینو تمامی ویژگی‌های هافبک مدرن را دارد. کاری که او انجام داد فوق‌العاده بود. او پسر خونسردی است و به نظر می‌رسد بازی به بازی رشد می‌کند. به او کمک می‌کنم و حمایت من را خواهد داشت. کوبی مینو می‌تواند در آینده بازیکن بزرگی شود. پاییز گذشته وقتی برای اولین بار او را دیدم، احساس کردم در این سن خیلی آرام و خونسرد بازی می‌کند. امیدوارم او همیشه آرام بماند.

مارکوس رشفورد به این گل نیاز داشت اما کار تیمی خوبی انجام دادیم. مارکوس در حال بازیابی بهترین فرمش است. او در سه یا چهار بازی اخیر، سه گل و دو پاس گل داشته است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.