تن هاخ: به دنبال خرید مهاجمی جدید بودم اما مشکلات فیرپلی مالی اجازه نداد

طرفداری | پس از پیروزی شب گذشته مقابل وولورهمپتون، منچستریونایتد برای حفظ امید کسب سهمیه اروپایی در روز یک‌شنبه میزبان وست‌هم خواهد بود. چکش‌ها نیز روز گذشته روی اشتباه مرگ‌بار کالوین فیلیپس به سختی مقابل بورنموث به یک امتیاز دست یافت. با هماهنگی اصحاب رسانه، اریک تن هاخ پس از بازی با وولوز در مورد دیدار با وست‌هم صحبت کرده است. در بخشی از این صحبت‌ها که اتلتیک آن را منتشر کرده، تن هاخ گفته است:

تعویض لیساندرو مارتینز یک اقدام احتیاطی بود. او را تعویض کردم اما در واقع باید راسموس هویلوندی که به خاطر دوندگی تقریبا مُرده بود را بیرون می‌کشیدم. اما به یک سر زن نیاز داشتیم و لیچا هم مدت زیادی از میادین دور بود.

سفیان امرابط فردا در تمرین تیم خواهد بود. ویکتور لیندلوف نیز اضافه می‌شود. میسون مانت، آرون ون بیساکا و تایرل مالاسیا به وست‌هم نمی‌رسند. ون بیساکا از ناحیه پا آسیب دیده است.

عمری فورسون و خط حمله؟ بر هیچ‌کس پوشیده نیست که من برای ژانویه یک مهاجم جدید می‌خواستم. با مصدومیت آنتونی مارسیال ما گزینه جانشین نداریم. با این حال به خاطر مشکلات فیرپلی مالی نتوانستیم خرید داشته باشیم.. به واسطه اماد دیالو و فورسون باید با خلاقیت خودمان این موضوع را پوشش دهیم.

میسون مانت تجربه بالایی دارم و مطمئنم خرید خوبی برای ما خواهد شد. در حال حاضر مهم‌ترین نکته برای ما رسیدن میسون به آمادگی است. قدم به قدم حرکت می‌کنیم. نیازی به فشار نیست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.