ژوزه مورایس: از تیم ملی حمایت می‌کنیم و انتظار حمایت داریم؛ به اردو آمدیم چون زمین‌های ایران خوب نیست

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی در دیدار تدارکاتی مقابل الاهلی قطر، گفت: اردوی خوبی بود، دلیلی که به این اردو آمدیم، بازی باکیفیت در زمین باکیفیت داشته باشیم، در ایران این شرایط مهیا نبود.

ژوزه مورایس در مورد جذب علی‌اصغر اعرابی از شمس‌آذر قزوین و اضافه شدن این بازیکن به سپاهان، اظهار کرد: بازیکن ایرانی که به جمع ما اضافه شده، وینگری با سرعت، تکنیک خیلی خوب و دریبل زن است که به آن نیاز داشتیم. انتظار نداشته باشیم خیلی سریع بازی کند زیرا از تیم دیگری آمده و سطح فشار در این‌جا بیشتر است.

سرمربی سپاهان با اشاره به این‌که بازیکنان الهلال بعد از حذف عربستان به اردوی تیمشان اضافه شدند، ادامه داد: ۵ بازیکن خودمان را نداریم و تیم ملی همچنان در جام ملت‌ها حضور دارد و خوب است، امیدواریم تیم ملی تا فینال حضور داشته باشد؛ از تیم ملی حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در لیگ قهرمانان آسیا از ما این حمایت را داشته باشند. بازیکنان الهلال ناراحت برگشتند اما ما خوشحالیم که تیم ملی در این رقابت حضور دارد.

مورایس در پایان گفت: زمان اردوی سپاهان با جام ملت‌ها یکسان شد. تیم ملی کیفیت خوبی نشان داد و فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل ژاپن داشته باشند اما بازی ساده‌ای نیست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.