روزی برای لذت بردن از فوتبال؛ به «سوپر ساندی» خوش آمدید!

طرفداری | امروز یکشنبه 15 بهمن ۱۴۰۲ (۴ فوریه ۲۰۲۴) در نگاه اول و از دید عامه مردم شاید یک روز عادی به مانند دیگر روزهای هفته باشد، اما برای علاقمندان به فوتبال اروپا بدون شک یک روز خاص و ویژه است.

در امروز که از طرف رسانه‌ها «سوپر ساندی» لقب گرفته، دوست‌داران فوتبال قرار است بیننده چند جدال باشگاهی بسیار حساس و مهم باشند: منچستریونایتد و وست هم که فاصله آن‌ها در جدول تنها یک امتیاز است، در اولدترافورد رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ شاگردان اریک تن هاخ با کسب پیروزی در این جدال حساس می تواند تا رتبه ششم جدول بالا بیایند. چلسی نیز قرار است از ولورهمپتون پذیرایی کند و در صورت غلبه بر گرگ‌ها تا رتبه نهم جدول بالا خواهد آمد.

با این حال، لقب مهم ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس با اختلاف به جدال آرسنال و لیورپول تعلق می گیرد. شاگردان یورگن کلوپ برای تثبیت صدرنشینی خود کار دشواری برابر توپچی ها خواهند داشت و در طرف مقابل میکل آرتتا هم به خوبی می داند که اگر می خواهد تیمش را هم‌چنان در کورس قهرمانی نگه دارد، نباید هواداران حاضر در ورزشگاه امارات را ناامید به خانه بازگرداند.

در آن سوی اروپا، دربی ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز خواهد شد. نتیجه این فینال زودهنگام می تواند تا حد زیادی سرنوشت اسکودتو را مشخص کند. اینتر در صورت برتری خیالش از بابت ادامه مسیر قهرمانی را راحت می کند و یوونتوس هم با ۳ امتیاز احتمالی، تنور رقابت‌ها را هم‌چنان داغ نگه می دارد.

پس از دربی سوپرکاپ و دربی کوپا دل ری، دربی مادرید امشب قالب دیگری به خود خواهد گرفت و قرار است در چارچوب رقابت‌های لیگ برگزار شود. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید حساس‌ترین جدال هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا را برگزار خواهند کرد و کهکشانی‌ها در صورت برتری و با توجه به توقف ژیرونا، می توانند با خیال راحت‌تری از صدرنشینی خود لذت ببرند. بازی‌های مهم امروز یکشنبه ۴ فوریه چلسی – ولورهمپتون؛ ۱۷:۳۰ منچستریونایتد – وست هم؛ ۱۷:۳۰ آرسنال – لیورپول؛ ۲۰:۰۰ اینتر – یوونتوس؛ ۲۳:۱۵ رئال مادرید – اتلتیکو مادرید؛ ۲۳:۳۰ به سوپر ساندی خوش آمدید!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.