رد پیشنهاد بارسلونا از سوی لروی سانه / ادعای اسپورت

طرفداری | ستاره باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد بارسلونا برای حضور در این باشگاه را رد کرده است.

به گزارش نشریه اسپورت، بارسلونا علیرغم مشکلات مالی مداوم خود به دنبال خرید بازیکنانی است تا تیم را هرچه بیشتر تقویت کند. لروی سانه از جمله بازیکنانی است که مدیران بارسا برای تقویت تیمشان به او پیشنهاد بازی در این تیم را داده بودند، اما ستاره بایرن مونیخ دست رد به پیشنهاد این تیم اسپانیایی زده است. قرارداد لروی سانه با بایرن مونیخ تا سال 2025 است و مذاکرات تمدید با این ستاره ملی‌پوش هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

سانه در لیست نهایی مدیران بارسلونا قرار دارد اما ستاره بایرن مونیخ همچنان منتظر پیشنهاد تمدید قراردادش از سوی مدیران این تیم آلمانی است. طبق ادعای روزنامه کاتالانی اسپورت، بارسلونا با سانه تماس گرفته تا اگر او نتواند با بایرن مونیخ برای تمدید قراردادش به توافق برسد، آنها علاقه‌مند مذاکره با او هستند. با این حال لروی سانه پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرده و او منتظر رویکرد باشگاه بایرن مونیخ در مورد خود می‌ماند.

البته بارسلونا تنها تیمی نیست که علاقه‌مند به حضور سانه در ترکیب خود بوده است. لیورپول و چلسی هم در ماه‌های اخیر وضعیت لروی سانه را زیرنظر دارند تا ببینند شرایط قرارداد او با بایرن مونیخ به کجا می‌انجامد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.