آرتتا: لیورپول بهترین تیم اروپاست؛ نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از بازی خوب جورجینیو مخفی کنم

طرفداری | آرسنال در مسابقه‌ای حساس در کورس قهرمانی لیگ برتر، مقابل لیورپول به برتری رسید تا امیدهای خود برای دستیابی به جام نقره‌ای لیگ انگلیس را زنده نگه دارد.

سرمربی باشگاه آرسنال پس از برد درخشان 3-1 شاگردانش مقابل لیورپول در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد این بازی صحبت کرد.

گلی که مقابل لیورپول دریافت کردید

گل اول لیورپول دردناک بود، اما در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهیم به این شکل احساس تاسف کنیم، آنها دوباره ما را مجازات خواهند کرد و باید واکنش نشان دهیم. آنها به فضاهای باز حمله می کردند و این چیز بدی است که مقابل آنها امتیاز بدهیم. حریف شکل بازی خود را تغییر داد و ما مجبور شدیم بازیکنی را برای مقابله با تاکتیک آنها به میدان بیاوریم.

برد مقابل لیورپول

زمانی که این فرصت و شانس برای پیروزی داشتیم بی‌رحم بودیم و این یک برد بزرگ است. از نتیجه بدست آمده خیلی خوشحالم. این یک بازی بزرگ بود که قرار بود تعیین کند که کجا هستیم و کجا خواهیم بود. کاری که بازیکنان امشب انجام دادند، خارق‌العاده بود.

احساس می‌کنم که این پیروزی خیلی بزرگی برای ماست؛ چرا که لیورپول بهترین تیم اروپاست و سطحی که آنها از آن برخوردار هستند، باورنکردنی‌ست. باید در بهترین حالت خود باشید تا آنها را شکست دهید.

ما تا اینجای کار پیش رفته‌ایم و حالا می‌خواهیم که این کار را به طور مداوم انجام دهیم. لیورپول شش تا هفت سال این کار را انجام داده است.

بهترین بازیکن زمین

واقعا نمی‌توانم یک بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کنم. اما جورجینیو شب خیلی خوبی داشت و نمی‌توانم خوشحالی خودم را از بازی خوب او پنهان کنم. وقتی بازیکنانی مثل جورجینیو دارید، این یک چیز فوق‌العاده است.

نتایج ضعیف در کریسمس

این بیشتر به نحوه بازی تیمی ما برمی‌گشت. شما باید در تمرینات باشید تا ببینید این بچه‌ها تا چه اندازه مشتاق پیروزی هستند و مشخص است با چنین اشتیاقی این نتایج ضعیف در بلند مدت دیگر اتفاق نمی‌افتد. من به بازیکنانم ایمان دارم.

هواداران آرسنال

ما دست به تهیه و ساخت ویدیویی زدیم تا به آنها نشان دهیم که حضورشان چقدر اهمیت دارد و به آنها نیاز داریم. آنها (هواداران) امشب بهترین نتیجه را از هر بازیکن تیم گرفتند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.