حملات هوایی اشغالگران به جنوب لبنان

حملات هوایی اشغالگران به جنوب لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد دوشنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» در خبری فوری در این‌باره گزارش داد که هواپیماهای جنگی نیروی هوایی اشغالگران، ۳ مرتبه به شهرک‌های «مارون الراس» و «یارون» حمله کردند.

دقایقی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تأسیسات متعلق به جنبش مقاومت اسلامی لبنان در مارون‌الرأس را هدف حمله قرار داده است.

پیش از این، عصر یکشنبه حزب الله اعلام کرد در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاها و منازل غیرنظامی در لبنان، دو پایگاه متعلق به رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر دادند که ۱۵ فروند موشک از خاک لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۱۹ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.