افشین قطبی قهرمان جام ملت‌های آسیا را پیش بینی کرد

افشین قطبی در ابتدا درخصوص پیروزی ایران مقابل ژاپن به ورزش سه گفت: ایران در بازی با ژاپن عملکرد بسیار خوبی داشت و من به نوبه خودم این پیروزی را به تمام مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که ایران در بازی با قطر نیز موفق باشد و دیدار فینال صعود کند.

قطبی که سابقه کار در جی لیگ ژاپن را دارد، در ادامه اظهار داشت: تیم ملی به خصوص در نیمه نمایش تهاجمی و برتر را ارائه کرد و به نظر من شایسته پیروزی بود. باید به آقای قلعه‎نویی و دستیارانش و همچنین بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگوییم که این نمایش خوب را ارائه کردند.

مربی پیشین تیم ملی کره‌جنوبی در مورد تقابل احتمالی ایران و کره عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام ملتهای آسیا خواهد بود و من امیدوارم که این دو تیم به بازی نهایی صعود کنند. کره‌جنوبی هم یکی از پرستاره‌ترین‌ تیمهای تاریخ خود را در اختیار دارد و باوجود تمام انتقادها، به نظر من بازیهای خوبی را ارائه کرده است.

افشین قطبی در پایان گفت: امیدوارم که تیم ملی ایران بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند و این آرزوی بزرگی است که من همیشه دارم. دوست دارم تمام حمایت و عشق خودم را به بازیکنان تیم ملی و کادرفنی محترم ایران بفرستم و بگویم که ما پشتشان هستیم.

بیشتر بخوانید: پاسخ جالب کلینزمن به احتمال رویارویی با ایران/ ما خیلی گرسنه پیروزی هستیم!

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.