خبرنگار «الوطن» در گفت‌وگو با تسنیم: ایرانی‌ها با قلب شان بازی می‌کنند/ فقط قهرمانی می‌خواهیم

خبرنگار «الوطن» در گفت‌وگو با تسنیم: ایرانی‌ها با قلب شان بازی می‌کنند/ فقط قهرمانی می‌خواهیم – اخبار ورزشی –

محمد الجزار خبرنگار مصری روزنامه «الوطن» قطر درباره وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023، به خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به دوحه گفت: قطر تاکنون عملکرد خوبی در مسابقات از خود نشان داده، اما باید بهتر از این باشد و برای رسیدن به این هدف نیازمند اعتمادبه‌نفس و پیشرفت بیشتر است.

وی در مورد ضعف تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: صعود به نیمه نهایی مسابقات اتفاقی بسیار خوب است، اما در قطر همه مردم فقط خواهان قهرمانی تیم در آسیا هستند. قطر در سال‌های 1988 و 2011 میزبان جام ملت‌های آسیا بود، اما در هیچ‌یک از این دوره‌ها به قهرمانی رقابت‌ها دست نیافته است.

بعد از شکست ژاپن و در آستانه بازی با قطر؛ مراقب سَم مهلک باشید!

خبرنگار مطرح فوتبال قطر درباره نقطه ضعف مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: به نظرم برخی از بازیکنان این تیم تجربه لازم را ندارند. با وجود این شرایط، قطر تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده و در هر پنج دیدار گذشته بازی‌های باکیفیتی ارائه کرده است.

الجزار در مورد دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: بازی با ایران یک مسابقه متفاوت محسوب می‌شود و همانند یک فینال است. در این مسابقه فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. بازیکنان ایرانی بسیار باهوش هستند و با قلب خودشان بازی می‌کنند.

سرمربی قطر: بازی سختی با ایران خواهیم داشت

وی با تمجید از تیزهوشی مهاجمان تیم ملی کشورمان اظهار داشت: قطر باید بسیار مراقب باشد، چون بازیکنان ایرانی می‌توانند از یک موقعیت گلزنی هم استفاده کنند. تین‌تین مارکس (سرمربی قطر) در این مسابقه باید به بازیکنان قوی‌تر و باتجربه فرصت بازی بدهد؛ به‌ویژه در خط دفاعی.

این خبرنگار مصری در پاسخ به این پرسش که دیدار قطر – ایران را چگونه پیش‌بینی می‌کند، بیان کرد: (پیش‌بینی) این مسابقه بسیار دشوار بوده و به نظرم بازی 50 – 50 است. با این حال شاید قطر پیروز شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.